Saturday, June 22, 2013

Camouflage on duty




Camouflage Shirt - Bought in California // Leather Skirt - Forever 21 (get a similar one here) // Shirt - BCBGMaxAzria
Bag - Accessorize // Arty Dupe - eBay // Pumps - Mango (similar ones here) // Nails - Essie Blanc
Watch - Michael Kors // Sunnies - Ray Ban (get here)

Hallo ihr Lieben,
heute habe ich einen Look für euch, den ich gestern zum Cocktaildate mit meinen Mädels getragen habe! Die Inspiration dafür habe ich aus der letzten InStyle, in der Kombinationen mit Pencilskirts aus Leder gezeigt wurden. Die Looks haben mir wirklich gut gefallen und ich hatte im Hinterkopf, dass ich so einen Rock schon seit längerem in meinem Schrank habe...in den Untiefen meines Kleiderschranks habe ich dann tatsächlich dieses gute Stück gefunden und gleich ausgeführt :-)
Wie steht ihr zum Lederlook - nur etwas für den Winter, oder auch sommertauglich?

Hello lovelies,
today I habe a look for you which I wore for a night out with the girls. I got the inspiration for this look from InStyle, where they presented outfit ideas with leather pencil skirts. I really liked those looks and I knew that there has to be a leather skirt in my closet...so after I spent some time searching, I finally found this exemplar :-)
What do you think about the leather look? Only appropriate for winter or even great for summer?

No comments:

Post a Comment